UWAGA! W dniach 23-27.12.2024 r. przerwa URLOPOWA. |
Dostawa/płatności
UWAGA: ceny podane w sklepie są cenami brutto - zawierają VAT.
Przy zakupie większej ilości lub w połączeniu z innym asortymentem cena końcowa może być wyższa lub niższa o kilka groszy, ponieważ będzie liczona od cen netto i automatycznie zaokrąglona przez program fakturujący.
WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność następuje przelewem na podane konto:
- podmioty gospodarcze - przedpłata na podstawie faktury pro-forma lub gotówką przy odbiorze przesyłki, bezpośrednio do rąk doręczyciela /za pobraniem/,
- urzędy i placówki państwowe – przelew do 14 dni od chwili wystawienia faktury.
- stali klienci, którzy nie mieli problemów z płatnościami wobec ONE - przelew do 14 dni od chwili wystawienia faktury.
- podmioty, które przy ostatnim zakupie miały problemy z uregulowaniem należności - tylko i wyłącznie przedpłata na podstawie faktury pro-forma.
Inne warunki płatności uzgadniane są bezpośrednio z zamawiającym. Podanie własnego terminu płatności na zamówieniu nie obliguje firmy ONE do automatycznego dostosowania się do niego, jeśli wcześniej nie zostało to obustronnie uzgodnione i zaakceptowane.
W przypadku zlecenia o wartości powyżej 1000 zł brutto, koszty dostawy ponosi firma ONE /nie dotyczy szaf kartotekowych i przesyłek pobraniowych/. Koszty dostawy zamówienia o wartości poniżej 1000 zł ponosi zleceniodawca /oddzielna pozycja na fakturze/. Wynoszą one:
- 35,01 zł brutto (przesyłka kurierska, płatne u doręczyciela - pobranie),
- 25,01 zł brutto (przesyłka kurierska, płatne przedpłata/przelew).
Wyjątkowe przypadki opatrzone są informacją znajdującą się w sklepie przy danym produkcie.
Przy zapytaniach ofertowych należy się liczyć z innymi kosztami przesyłki, które naliczane są oddzielnie.
Istnieje możliwość doliczenia kosztów przesyłki do ceny zakupionych artykułów, wówczas koszty transportu ponosi firma ONE /nie dotyczy książek/.
UWAGA : Oferta aktualna jest tylko na terenie Polski.
DOSTAWA TOWARU
Termin realizacji zamówienia drobnych towarów wynosi od kilku do kilkunastu dni od daty potwierdzenia zamówienia. Termin realizacji zamówienia wielkogabarytowych towarów /depozytory, sejfy, szafy, szafki itp./ wynosi od 4 do 5 tygodni. Inne terminy są podane bezpośrednio przy opisie danego towaru.
Wraz z potwierdzeniem wystawienia faktury, przesyłamy przewidywaną datę dostarczenia towaru, nazwę firmy kurierskiej oraz numer przesyłki, za pomocą którego łatwo można ją zlokalizować.
W tym też dniu można uzyskać informację na temat przesyłki w firmie kurierskiej wchodząc na jej stronę www i wpisując numer listu przewozowego.
Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 8.00 - 15.00 /dla osób prywatnych przeważnie popołudniu/. Nie możemy określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy niezbędny jest kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy.
Jeżeli w podanych powyżej godzinach przesyłka nie dotrze do Państwa lub jeżeli w podanych powyżej godzinach nie będzie nikogo pod adresem wskazanym w wysyłce to należy się skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o telefon do kuriera, aby ustalić czas dostarczenia przesyłki.
Kurierzy niestety pracują na zasadzie akordu, czyli dostają pieniądze za dostarczenie paczek, więc niestety wymaganie od nich dostarczania paczek w określonych, konkretnych godzinach jest niemożliwe, chyba że zostanie dokonana opłata za dodatkową usługę.
Zawsze dopasowują oni trasę tak, aby rozwieźć towar najkrótszą trasą. Również dostarczenie paczki w sobotę podlega dodatkowej opłacie.
Po skontaktowaniu się z kurierem najlepiej poprosić go, aby postarał się dopasować trasę tak, abyście Państwo mogli w dogodnej dla siebie godzinie odebrać paczkę.
UWAGA - Informujemy, że w związku ze zwiększoną ilością przesyłek w sieciach kurierskich, czas doręczenia może ulec wydłużeniu do kilku dni roboczych. Należy na bieżąco śledzić przesyłkę.
PRZY ODBIORZE przesyłki prosimy o sprawdzenie czy nie została ona naruszona - uszkodzone taśmy firmowe ONE, wgniecenia, dziwne dźwięki wydobywające się spod opakowania przy poruszaniu przesyłką.
Jeżeli tak się stało, prosimy o zobligowanie kuriera do sporządzenia protokołu szkody (odpowiednie formularze ma kurier) i koniecznie zapisać uwagi na liście przewozowym (na kopii i oryginale, poświadczone przez obie strony - klienta i kuriera).
Brak wiążącego protokołu szkody (czyli spisanego przy odbiorze paczki, potwierdzonego przez świadka, jakim staje się pracownik firmy kurierskiej) skutkuje odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie.
Każda paczka jest ubezpieczona, dlatego by odzyskać odszkodowanie za nią potrzebny jest poprawnie spisany protokół szkodowy. Następnie prosimy poinformować o zaistniałej sytuacji handlowca.
Należy koniecznie zwracać uwagę na niebezpieczeństwo obalenia się szaf i sejfów. Nieprzestrzeganie grozi ryzykiem obrażeń!!
UWAGA - NIE ODEBRANIE PRZESYŁKI POWODUJE NALICZENIE DODATKOWYCH KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z JEJ ZWROTEM, KTÓRE POKRYWA ODBIERAJĄCY/ZAMAWIAJĄCY.
Firma ONE nie bierze na siebie odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane przez zdarzenia od niej niezależne.