Każde złożone zamówienie oznacza przyjęcie warunków poniższego regulaminu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Ceny podane w sklepie są cenami brutto - zawierają VAT.
Przy zakupie większej ilości lub w połączeniu z innym asortymentem cena końcowa może być wyższa lub niższa o kilka groszy, ponieważ będzie liczona od cen netto i automatycznie zaokrąglona przez program fakturujący.
1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Przyjęcie zamówienia do realizacji każdorazowo potwierdzane jest e-mailem informującym o wystawieniu faktury VAT /faktura w wersji elektronicznej w załączniku, wersja papierowa dostarczana jest wraz z towarem/. Jeżeli nie otrzymali Państwo potwierdzenia w ciągu dwóch dni, oznacza to, iż zamówienie do nas nie dotarło.
Składanie zamówienia odbywa się przez wybranie żądanych towarów, umieszczenie ich w koszyku i wysłanie zamówienia. W przypadku wysłania niekompletnych /np. brak NIP-u, nr telefonu/ lub błędnych danych adresowych zamawiającego, zlecenie nie będzie realizowane.
Firma ONE zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy w przypadku chwilowego braku towaru w magazynie lub losowych zdarzeń nadzwyczajnych (strajki, stan wojenny, klęski żywiołowe etc.).
W takim przypadku zleceniodawca zostanie o tym powiadomiony telefonicznie lub e-mailem.
2. WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność następuje przelewem na podane konto:
- podmioty gospodarcze - przedpłata na podstawie faktury pro-forma lub gotówką przy odbiorze przesyłki, bezpośrednio do rąk doręczyciela /za pobraniem/,
- urzędy i placówki państwowe – przelew do 14 dni od chwili wystawienia faktury,
- stali klienci, którzy nie mieli problemów z płatnościami wobec ONE - przelew do 14 dni od chwili wystawienia faktury,
Tylko i wyłącznie przedpłata na podstawie faktury pro-forma:
= szpitale (placówki zdrowia)
= spółki wchodzące w skład Polskiej Grupy Zbrojeniowej S.A.
Inne warunki płatności uzgadniane są bezpośrednio z zamawiającym. Podanie własnego terminu płatności na zamówieniu nie obliguje firmy ONE do automatycznego dostosowania się do niego, jeśli wcześniej nie zostało to obustronnie uzgodnione i zaakceptowane.
W przypadku zlecenia o wartości powyżej 1000 zł brutto, dostawa na koszt ONE /nie dotyczy szaf kartotekowych i przesyłek pobraniowych/, bez wniesienia. Koszty dostawy zamówienia o wartości poniżej 1000 zł ponosi zleceniodawca /oddzielna pozycja na fakturze/. Wynoszą one:
- 35,01 zł brutto (przesyłka kurierska, płatne u doręczyciela - pobranie),
- 25,01 zł brutto (przesyłka kurierska, płatne przedpłata/przelew).
Wyjątkowe przypadki opatrzone są informacją znajdującą się w sklepie przy danym produkcie.
Przy zapytaniach ofertowych należy się liczyć z innymi kosztami przesyłki, które naliczane są oddzielnie.
Istnieje możliwość doliczenia kosztów przesyłki do ceny zakupionych artykułów, wówczas koszty transportu ponosi firma ONE /nie dotyczy książek/.
UWAGA : Oferta aktualna jest tylko na terenie Polski.
3. DOSTAWA TOWARU
Termin realizacji zamówienia drobnych towarów wynosi od kilku do kilkunastu dni od daty potwierdzenia zamówienia. Termin realizacji zamówienia wielkogabarytowych towarów /depozytory, sejfy, szafy, szafki itp./ wynosi od 4 do 5 tygodni. Inne terminy są podane bezpośrednio przy opisie danego towaru.
Wraz z potwierdzeniem wystawienia faktury, przesyłamy przewidywaną datę dostarczenia towaru, nazwę firmy kurierskiej oraz numer przesyłki, za pomocą którego łatwo można ją zlokalizować.
W tym też dniu można uzyskać informację na temat przesyłki w firmie kurierskiej wchodząc na jej stronę www i wpisując numer listu przewozowego.
Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 8.00 - 18.00. Nie możemy określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy niezbędny jest kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy.
Jeżeli w podanych powyżej godzinach przesyłka nie dotrze do Państwa lub jeżeli w podanych powyżej godzinach nie będzie nikogo pod adresem wskazanym w wysyłce to należy się skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o telefon do kuriera, aby ustalić czas dostarczenia przesyłki.
Kurierzy niestety pracują na zasadzie akordu, czyli dostają pieniądze za dostarczenie paczek, więc niestety wymaganie od nich dostarczania paczek w określonych, konkretnych godzinach jest niemożliwe, chyba że zostanie dokonana opłata za dodatkową usługę.
Zawsze dopasowują oni trasę tak, aby rozwieźć towar najkrótszą trasą. Również dostarczenie paczki w sobotę podlega dodatkowej opłacie.
Po skontaktowaniu się z kurierem najlepiej poprosić go, aby postarał się dopasować trasę tak, abyście Państwo mogli w dogodnej dla siebie godzinie odebrać paczkę.
UWAGA - Informujemy, że w związku ze zwiększoną ilością przesyłek w sieciach kurierskich, czas doręczenia może ulec wydłużeniu do kilku dni roboczych. Należy na bieżąco śledzić przesyłkę.
PRZY ODBIORZE przesyłki prosimy o sprawdzenie czy nie została ona naruszona - uszkodzone taśmy firmowe ONE, wgniecenia, dziwne dźwięki wydobywające się spod opakowania przy poruszaniu przesyłką.
Jeżeli tak się stało, prosimy o zobligowanie kuriera do sporządzenia protokołu szkody (odpowiednie formularze ma kurier) i koniecznie zapisać uwagi na liście przewozowym (na kopii i oryginale, poświadczone przez obie strony - klienta i kuriera).
Brak wiążącego protokołu szkody (czyli spisanego przy odbiorze paczki, potwierdzonego przez świadka, jakim staje się pracownik firmy kurierskiej) skutkuje odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie.
Każda paczka jest ubezpieczona, dlatego by odzyskać odszkodowanie za nią potrzebny jest poprawnie spisany protokół szkodowy. Następnie prosimy poinformować o zaistniałej sytuacji handlowca.
UWAGA - NIE ODEBRANIE PRZESYŁKI POWODUJE NALICZENIE DODATKOWYCH KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z JEJ ZWROTEM, KTÓRE POKRYWA ODBIERAJĄCY/ZAMAWIAJĄCY.
Należy koniecznie zwracać uwagę na niebezpieczeństwo obalenia się szaf i sejfów. Nieprzestrzeganie grozi ryzykiem obrażeń!!
Firma ONE nie bierze na siebie odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane przez zdarzenia od niej niezależne.
4. ZWROTY I REKLAMACJE
Zgodnie z Ustawą z dnia 02 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.2012.1225) konsument* ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia zakupu bez podania przyczyny jeśli towar nie był używany, (nie nosi jakichkolwiek znamion używania) oraz jest oryginalnie opakowany (plomby firmowe na produktach i opakowaniach), nie uszkodzony. Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają produkty audialne i wizualne oraz zapisane na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. Zwrot towaru musi być udokumentowany korektą faktury VAT. Korekta ta zgodnie z obowiązującymi przepisami musi być podpisana przez konsumenta zwracającego towar. W przypadku zwrotu - towar należy odesłać do nas dołączając dowód zakupu (fakturę VAT). Po otrzymaniu towaru wraz z dowodem zakupu wysłana zostanie do Państwa korekta faktury VAT. Korekta musi być podpisana przez konsumenta i odesłana na podany adres do korespondencji. Otrzymanie towaru i podpisanej korekty warunkuje zwrot pieniędzy za towar. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto.
Wzór oświadczenia dla konsumenta dokonującego zwrotu można pobrać (TUTAJ).
O zamiarze zwrotu należy poinformować emailem, ponieważ nie odbieramy przesyłek /paczek/ niewiadomego pochodzenia /nieawizowanych/.
Powyższe nie dotyczy towarów niestandardowych, pochodzących ze specjalnej produkcji, które nie są w stałej ofercie ONE.
----------------------
* W polskim prawie pojęcie konsumenta zostało zdefiniowane w kodeksie cywilnym jako "osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową" (Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93)
5. FAKTURA - DOWÓD ZAKUPU
Faktura VAT wystawiana jest dla wszystkich podmiotów. Nie ma opcji sprzedaży bez otrzymania faktury, więc proszę nie mówić: ''nie potrzebuję faktury". Faktura jest podstawą wszelkich reklamacji, gwarancji, późniejszych promocji związanych z zakupem itp.
Proszę nie dzwonić z zapytaniem, czy faktura papierowa będzie dostarczona z towarem - odpowiedź brzmi: TAK. ;)
6. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204). Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
7. NIE WSPÓŁPRACUJEMY Z NASTĘPUJĄCYMI PODMIOTAMI:
= P.P.U.H. MET-POL, Bobowo
= ATMAZ Sp. z o.o., Warszawa
= AGROBEX Sp. z o.o., Poznań
= MIRBUD S.A., Skierniewice
= F.P.H.U. Jan Duszeńko, Strzegom
= MIRAND sp. z o.o., Katowice
= Security-Pol s.c., Ciechanów
= Wojskowy Klub Krótkofalowców i Radioamatorów SP3PML, Poznań
UWAGA : Nie zajmujemy się sprzedażą hurtową - ceny nie podlegają negocjacji.
Wszelkie dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: one@one1.pl .
Każde złożone zamówienie oznacza przyjęcie wyżej wymienionych warunków.