Każde złożone zamówienie oznacza przyjęcie warunków poniższego regulaminu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Ceny podane w sklepie są cenami brutto - zawierają VAT.
Przy zakupie większej ilości lub w połączeniu z innym asortymentem cena końcowa może być wyższa lub niższa o kilka groszy, ponieważ będzie liczona od cen netto i automatycznie zaokrąglona przez program fakturujący.
Podane ceny w sklepie są cenami promocyjnymi. Zakup omijający mechanizm sklepowy może skutkować wyższymi cenami. Zachęcamy do robienia zakupów bezpośrednio poprzez nasz sklep internetowy.
1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Przyjęcie zamówienia do realizacji każdorazowo potwierdzane jest e-mailem informującym o wystawieniu faktury VAT /faktura w wersji elektronicznej w załączniku, wersja papierowa dostarczana jest wraz z towarem/. Jeżeli nie otrzymali Państwo potwierdzenia w ciągu dwóch dni, oznacza to, iż zamówienie do nas nie dotarło.
Składanie zamówienia odbywa się przez wybranie żądanych towarów, umieszczenie ich w koszyku i wysłanie zamówienia.
W przypadku wysłania niekompletnych danych np.:
- brak numeru NIP,
- brak numeru telefonu lub podania numeru pod który nie można się dodzwonić,
- błędne dane adresowe zamawiającego,
zlecenie nie będzie realizowane.
Firma ONE zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy w przypadku chwilowego braku towaru w magazynie lub losowych zdarzeń nadzwyczajnych (strajki, stan wojenny, klęski żywiołowe etc.).
W takim przypadku zleceniodawca zostanie o tym powiadomiony telefonicznie lub e-mailem.
2. WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność następuje przelewem na podane konto:
- podmioty gospodarcze - przedpłata na podstawie faktury pro-forma lub gotówką przy odbiorze przesyłki, bezpośrednio do rąk doręczyciela /za pobraniem/,
- urzędy i placówki państwowe – przelew do 14 dni od chwili wystawienia faktury,
- stali klienci, którzy nie mieli problemów z płatnościami wobec ONE - przelew do 14 dni od chwili wystawienia faktury,
Tylko i wyłącznie przedpłata na podstawie faktury pro-forma:
= szpitale (placówki zdrowia)
= spółki wchodzące w skład Polskiej Grupy Zbrojeniowej S.A.
Inne warunki płatności uzgadniane są bezpośrednio z zamawiającym. Podanie własnego terminu płatności na zamówieniu nie obliguje firmy ONE do automatycznego dostosowania się do niego, jeśli wcześniej nie zostało to obustronnie uzgodnione i zaakceptowane.
W przypadku zlecenia o wartości powyżej 1000 zł brutto, dostawa na koszt ONE /nie dotyczy szaf kartotekowych i przesyłek pobraniowych/, bez wniesienia. Koszty dostawy zamówienia o wartości poniżej 1000 zł ponosi zleceniodawca /oddzielna pozycja na fakturze/. Wynoszą one:
- 37,00 zł brutto (przesyłka kurierska, płatne u doręczyciela - pobranie),
- 27,00 zł brutto (przesyłka kurierska, płatne przedpłata/przelew).
Wyjątkowe przypadki opatrzone są informacją znajdującą się w sklepie przy danym produkcie.
Przy zapytaniach ofertowych należy się liczyć z innymi kosztami przesyłki, które naliczane są oddzielnie.
Istnieje możliwość doliczenia kosztów przesyłki do ceny zakupionych artykułów, wówczas koszty transportu ponosi firma ONE /nie dotyczy książek i innych pomocy naukowych/.
UWAGA : Oferta aktualna jest tylko na terenie Polski.
3. DOSTAWA TOWARU
Termin realizacji zamówienia drobnych towarów wynosi od kilku do kilkunastu dni od daty potwierdzenia zamówienia. Termin realizacji zamówienia wielkogabarytowych towarów /depozytory, sejfy, szafy, szafki itp./ wynosi od 4 do 5 tygodni. Inne terminy są podane bezpośrednio przy opisie danego towaru.
Wraz z potwierdzeniem wystawienia faktury, przesyłamy przewidywaną datę dostarczenia towaru, nazwę firmy kurierskiej oraz numer przesyłki, za pomocą którego łatwo można ją zlokalizować.
W tym też dniu można uzyskać informację na temat przesyłki w firmie kurierskiej wchodząc na jej stronę www i wpisując numer listu przewozowego.
Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 8.00 - 18.00. Nie możemy określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy niezbędny jest kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy.
Jeżeli w podanych powyżej godzinach przesyłka nie dotrze do Państwa lub jeżeli w podanych powyżej godzinach nie będzie nikogo pod adresem wskazanym w wysyłce to należy się skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o telefon do kuriera, aby ustalić czas dostarczenia przesyłki.
Kurierzy niestety pracują na zasadzie akordu, czyli dostają pieniądze za dostarczenie paczek, więc niestety wymaganie od nich dostarczania paczek w określonych, konkretnych godzinach jest niemożliwe, chyba że zostanie dokonana opłata za dodatkową usługę.
Zawsze dopasowują oni trasę tak, aby rozwieźć towar najkrótszą trasą. Również dostarczenie paczki w sobotę podlega dodatkowej opłacie.
Po skontaktowaniu się z kurierem najlepiej poprosić go, aby postarał się dopasować trasę tak, abyście Państwo mogli w dogodnej dla siebie godzinie odebrać paczkę.
UWAGA - Informujemy, że w związku ze zwiększoną ilością przesyłek w sieciach kurierskich, czas doręczenia może ulec wydłużeniu do kilku dni roboczych. Należy na bieżąco śledzić przesyłkę.
PRZY ODBIORZE przesyłki prosimy o sprawdzenie czy nie została ona naruszona - uszkodzone taśmy firmowe ONE, wgniecenia, dziwne dźwięki wydobywające się spod opakowania przy poruszaniu przesyłką.
Jeżeli tak się stało, prosimy o zobligowanie kuriera do sporządzenia protokołu szkody (odpowiednie formularze ma kurier) i koniecznie zapisać uwagi na liście przewozowym (na kopii i oryginale, poświadczone przez obie strony - klienta i kuriera).
Brak wiążącego protokołu szkody (czyli spisanego przy odbiorze paczki, potwierdzonego przez świadka, jakim staje się pracownik firmy kurierskiej) skutkuje odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie.
Każda paczka jest ubezpieczona, dlatego by odzyskać odszkodowanie za nią potrzebny jest poprawnie spisany protokół szkodowy. Następnie prosimy poinformować o zaistniałej sytuacji handlowca.
UWAGA - NIE ODEBRANIE PRZESYŁKI POWODUJE NALICZENIE DODATKOWYCH KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z JEJ ZWROTEM, KTÓRE POKRYWA ODBIERAJĄCY/ZAMAWIAJĄCY.
Należy koniecznie zwracać uwagę na niebezpieczeństwo obalenia się szaf i sejfów. Nieprzestrzeganie grozi ryzykiem obrażeń!!
Firma ONE nie bierze na siebie odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane przez zdarzenia od niej niezależne.
4. ZWROTY I REKLAMACJE
Zgodnie z Ustawą z dnia 02 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.2012.1225) konsument* ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia zakupu bez podania przyczyny jeśli towar nie był używany, (nie nosi jakichkolwiek znamion używania) oraz jest oryginalnie opakowany (plomby firmowe na produktach i opakowaniach), nie uszkodzony. Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają produkty audialne i wizualne oraz zapisane na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. Zwrot towaru musi być udokumentowany korektą faktury VAT. Korekta ta zgodnie z obowiązującymi przepisami musi być podpisana przez konsumenta zwracającego towar. W przypadku zwrotu - towar należy odesłać do nas dołączając dowód zakupu (fakturę VAT). Po otrzymaniu towaru wraz z dowodem zakupu wysłana zostanie do Państwa korekta faktury VAT. Korekta musi być podpisana przez konsumenta i odesłana na podany adres do korespondencji. Otrzymanie towaru i podpisanej korekty warunkuje zwrot pieniędzy za towar. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto.
Wzór oświadczenia dla konsumenta dokonującego zwrotu można pobrać (TUTAJ).
O zamiarze zwrotu należy poinformować emailem, ponieważ nie odbieramy przesyłek /paczek/ niewiadomego pochodzenia /nieawizowanych/.
Powyższe nie dotyczy towarów niestandardowych, pochodzących ze specjalnej produkcji, które nie są w stałej ofercie ONE.
----------------------
* W polskim prawie pojęcie konsumenta zostało zdefiniowane w kodeksie cywilnym jako "osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową" (Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93)
5. FAKTURA - DOWÓD ZAKUPU
Faktura VAT wystawiana jest dla wszystkich podmiotów. Nie ma opcji sprzedaży bez otrzymania faktury, więc proszę nie mówić: ''nie potrzebuję faktury". Faktura jest podstawą wszelkich reklamacji, gwarancji, późniejszych promocji związanych z zakupem itp.
Proszę nie dzwonić z zapytaniem, czy faktura papierowa będzie dostarczona z towarem - odpowiedź brzmi: TAK. ;)
6. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204). Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
7. NIE WSPÓŁPRACUJEMY Z NASTĘPUJĄCYMI PODMIOTAMI:
= P.P.U.H. MET-POL, Bobowo
= ATMAZ Sp. z o.o., Warszawa
= AGROBEX Sp. z o.o., Poznań
= MIRBUD S.A., Skierniewice
= F.P.H.U. Jan Duszeńko, Strzegom
= MIRAND sp. z o.o., Katowice
= Security-Pol s.c., Ciechanów
= Wojskowy Klub Krótkofalowców i Radioamatorów SP3PML, Poznań
UWAGA : Nie zajmujemy się sprzedażą hurtową - ceny nie podlegają negocjacji.
Wszelkie dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: one@one1.pl .
Każde złożone zamówienie oznacza przyjęcie wyżej wymienionych warunków.